Oldalak

2020. március 21., szombat

Sajtos körte


Elmúlt úgy a 2019-es év, hogy ide egyetlen bejegyzést se írtam. Most, ezekben a mindent felforgató napokban talán visszatérek. Örömmel újságolom, hogy a  héten született a Pszichowellness-konyhának egy kistestvére a https://pszichowellness-iskola.blog.hu/ Március 16-án, hétfőn kezdtem, azon a napon, amikor megkezdődött a virtuális iskolai életünk. Ha már úgyis itt vagytok a gép előtt, kattintsatok át, s nézzetek körül ott is. A Facebookon pedig a Pszichowellness oldalra várok mindenkit szeretettel. 
De ahogy a cím sugallja, jöjjön most a sajtos körte!
Egy kedves ismerősöm beszélt nekem a sajtos körtéről. Első hallásra megtetszett. Beváltotta a hozzá fűzött reményeimet. 
Hozzávalók: Négy közepes körte. 10 dkg füstölt sajt, 20 dkg krémsajt, 10 dkg kéksajt, bors. 
Elkészítése: A körtéket négybe vágtam, s kivettem a magházát. Egy tűzálló tába tettem a szeleteket. Borsot daráltam rá. A reszelt füstölt sajtot, a krémsajtot végül a kéksajtot összemorzsolva tettem rá. 180 fokos sütőben 30 percig sütöttem. Nagyon jó lett! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése