Oldalak

2010. július 31., szombat

Bodzás krémtúró


Délután a Paprika Magazint olvasgattam, s úgy megkívántam valami nem hétköznapit. Volt egy kevéske saját készítésű túró a hűtőben. Az jutott szembe, hogy ezt összekeverem egy kis mézzel és bodzalekvárt adok hozzá. Felülmúlta a várakozásaimat! (A képen egy pici tejfölt tettem rá díszítésül egy csepp lekvárral.

A bodzakelvárt tavaly főztem. Nagyon kevés cukrot tettem bele és kevés citromot. Így kissé fanyar,de finom lett a lekvár. Ez a picit kesernyés íz az enyhén savanykás túróval és a mézzel igen sajátos ízharmóniát hozott létre.

Az arányok:
1 evőkanál krémtúró (krémes házitúró), 1 teáskanál bodzalekvár 1 kávéskanál méz.

Megint felhívnám a figyelmet a sajátos ízlésemre. Csak óvatosan, saját felelősségre próbáljuk ki! :)

Ez az étel nem figyel az ételtársításra. De aki az eMpszi karcsúsító étrendjét követi, egy-egy alkalommal tésztanapi desszertként nyugodt szívvel megengedhet magának belőle egy keveset, miután már jóllakott egy sokkal kedvezőbb kalóriasűrűségű főfogással.

1 megjegyzés: