Oldalak

2010. szeptember 16., csütörtök

Díjat kaptam


Felától kaptam, köszönöm!

Szabály:
1. Meg kell köszönni.
2. A logót ki kell tenni a blogomra.
3. Be kell linkelnem, akitől kaptam.
4. Tovább kell adnom 7 embernek.
5. Be kell linkelnem őket.
6. Megjegyzést kell hagyni náluk.
7. El kell árulnom magamról 7 dolgot.

Nos, eddig a 7 szabályból 3-at teljesítettem. A többi még folyamatban van, de igyekszem. :)

A további kötelezettségek: A hét dolog magamról. Nos, a honlapom blogján már kaptam ilyen díjat, s oda megírtam, és bevallom, most azt másolom ide. Nem csak időtakarékosságból, hanem, mert most is kb. az van, mint akkor, amikor azt írtam. :) Íme:

7 dolog rólam:

1. Feleség, családanya, falusi (Egerág, Baranya megye) tanár. vagyok. (Igazából inkább csak faluban tanító, falun élő, s nem igazi falusi. Mert itt a faluban lakunk ugyan már több, mint 15 éve, de nem sikerült falusivá lennem, pedig szerettem volna. De nyilván nem is kell, hogy az legyek. Bizonyára más utam van, másként szól a személyes történetem.)

2. Kövér asszony voltam. Meguntam, hogy az legyek. És megtaláltam a módját, hogy hogyan ne legyek az. Most már nem vagyok kövér, igaz sovány sem. Olyan, amilyen jó nekem. És hogy hogyan csináltam, mindenkinek szívesen megmutatom. Kibővült a hivatásom. Már nem csak magyar, hanem „ideális testsúly szakos” tanár is vagyok.

3. A fiaim már nagyok. Egyetemisták, Bp-en., sőt az nagyobb már phd-hallgató. Ritkán vannak itthon, így egy egész másfajta énem is kifejlődik a családanyaság mellett. Szép csendben coach-csá válok. Azt hiszem, mindig is ezt szerettem volna. Ez még annál is jobb, mint ha tanár az ember. (Ezt most éppen a pécsi Fiziocentrumban gyakorlom.)

4. Szenvedélyem a "gyémántcsiszolás". Az, hogy a bennünk rejlő csiszolatlan gyémántot segítsek briliánssá formálni mindannak, aki ehhez tőlem kér segítséget. Legyen az gyerek az iskolában, vagy felnőtt akárhol , amerre járok: előadáson, tanfolyamon, táborban, személyes beszélgetésben. Szenzációsan jó dolog látni, egy emberen a kedvező változást.

5. A tanárképzős és az élet iskolájában szerzett gyémántcsiszoló tudásom mellé még szeretem egy NLP-mesteri képesítést is.

6. Pszichowellness szóval szoktam mondani a gyémántcsiszolást, mert ezt a szót kezdetben csak én használtam (most már látom máshol is.), és így talán felfigyelnek rá az emberek. Írtam egy könyvet is: Fogyókúra helyett pszichowellness a címe. Meg az Erdélyi Konyha c. lapban is van egy ilyen című rovatom. És ilyen címmel szervezek (fogyókúra helyett) alkalmanként tanfolyamot, tábort, és folytatok személyes beszélgetéseket.

7. Elmúltam ötvenéves. Élvezem ezt az életkort. Még negyven aktív évet tervezek magamnak ebben a gyémántcsiszoló programban, aztán nyugdíjba megyek, és már csak szemlélődni fogok.


Nos, a továbbadással bajban vagyok. Olyan sok kreatív ember van itt a blogvilágban. De most ezt a címet nagyon megérdemlik az Erdélyi Konyha bloggerei. Viszont ők többen vannak, mint heten. Így most csak a főszerkesztőnek, Alíznak adom tovább a díjat az egész szerkesztőségre gondolva. Hiszen ők közel egy éve hatalmas és remek munkát végeznek, amihez aztán jócskán szükség van kreativitásra.

1 megjegyzés:

  1. Köszönjük a dijat. Az átvétele és továbbitása kicsit várat még magára, mert előbb még van a VKF!, de közben valamikor intézem ezt is. :)

    VálaszTörlés