Oldalak

2012. január 4., szerda

És még ezt-azt becsokiztam

A nagy birsalmacsokizási lendületemben gyorsan kiötöltem még néhány csokis nyalánkságot. Bár igen ellenzem a nassolgatást, de ha hazavárom a gyerekeimet, és vendégek jönnek, azért mindig van kínálgatni való bőven. Azt hiszem, ennek így van helye az életünkben.

Szóval a birsalmadarabkák előbb elfogytak, mint az olvasztott csoki, ezért gyorsan körülnéztem, hogy hogyan is hasznosíthatnám a maradékot. Nyáron aszaltam jópár gyümölcsöt, meggyet, alma- és körteszeleteket, kajszit, szilvát. Volt még a konyhában pucolt dió és mogyoró. No, ezekből mind becsokiztam néhány szemet. A csokis aszalt meggy szerintem egészen kiváló, bár az almaszeletkék is ízletesek lettek, meg a többi aszalt gyümölcs is, meg a mogyoró, sőt a dió is. :) :) :)  Szóval, megérte bajlódni velük. Bár nem volt akkora bajlódás, mert csak belekevertem mindent az előző bejegyzésben leírt módon megolvasztott csokoládéba, aztán egyenként kiszedegettem a darabkákat a sütőpapírra. És a pocsékolás elkerülésnek jegyében még a csokis tálacskát is almaszeletekkel törölgettem ki.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése