Oldalak

2011. március 7., hétfő

66. lépés: Vedd figyelembe magad! Diós avokádó


No, ezt most magamnak mondom elsősorban. Most az ég világán semmi normális gondolat nem jut eszembe. És hallatlan akaraterővel ki tudnék magamból préselni néhány mondatot, vagy ide tudnék tenni valami régebbi írásomat, de most úgy gondolom, hogy inkább elmondom, hogy engem most ért el a télvégi kór. Ráz a hideg, fáj a torkom, a mellkasom. Óráról órára pocsékabbul vagyok. Ilyenkor nekem egy dolog használ: ha alszom. Akár egy napig. Most is ez fog történni. De azért megmaradok. :) És úgy tervezem, hogy jövök holnap is. 

Csak gondoltam azért elmondom azt a tapasztalatomat, hogy nem éri meg vég nélkül kizsákmányolni magunkat. Érdemes érzékelni, hogy meddig bírjuk.


Holnap húshagyó kedd. Ami azt jeleni, hogy szerdán kezdődik a nagyböjt. A ritmus szerint gyümölcsnap következik. Most egy diós avokádóm van raktáron. Akkor legyen most ez.

Gyümölcsnapra
Diós avokádó

Hozzávalók: 1 avokádó, egy marék dió, 1 gerezd fokhagyma, citromlé, só.
Elkészítése: Az avokádót félbevágjuk, kivesszük a magját, meghámozzuk és nyolcadokra vágjuk., pár csepp citrommal meglocsoljuk.  A felét villával összetörjük, összekeverjük durvára vágott dióval, zúzott fokhagymával, sóval, kevés citromlével. Ezt a keveréket az avokádószeletekre halmozzuk. 


A 66. lépésben azt a tanulságot említettem, hogy nagyon hasznos, ha figyelünk magunkra, és időben megállunk, ha eljön az ideje a „szerviznek”, még mielőtt „leég a motor”.

Holnap folyatjuk.

7 megjegyzés:

  1. Gyógyulj meg...nagyon tudom, most mit érzel:(:(

    VálaszTörlés
  2. Szomoruan olvastam ezt a bejegyzest. Nagyon nem jo dolog a betegseg. Kivanom, hogy legalabb hetvegere gyogyulj meg es egeszsegesen elvezd a tavasz elso igazi napjait. Talan a lagy napsugarak is segitenek a test frissito ujjaeledeseben.
    Gyogyito energiak indultak el Egerag fele!

    VálaszTörlés
  3. Jobbulást. remélem nem az kapott el, ami többünket, mert nyűgös és nehezen múló volt.

    Szép színe van az avokádónak, bár süt a nap de olyan hideg van, mint télen.

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok, én is lebetegedtem. Orrfolyás, torokfájás, nem is dolgozom most. Kell egy kis szünet, bár ez most nem hiányzott. A február hónapom nem sikerült, az eredmény 0 kg, de már az is eredmény, hogy nem hiztam vissza semmit a januárban leadott 3 kg-ból. Nálam gyakran van az újrakezdés ideje, hát most is. :)

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm a jókívánságokat. Már használnak is. :)
    Ma már könnyebben voltam. Szép estét mindenkinek!

    VálaszTörlés
  6. Remélem mire ezeket a sorokat írom,már sokkal jobban vagy!!:):)

    VálaszTörlés