Oldalak

2010. május 8., szombat

Szegfűgomba-leves

Tegnap csak gévagomba és szegfűgomba volt a piacon az erdei gombáknál. Gévát vettem már kétszer is az idén, a múlt hetit még nem is volt időm beblogolni. Így maradt a szegfűgomba. Hát még elég borsos volt az ára, így egy leves mellett döntöttem.

Egy kis fej apróra vágott vöröshagymát, két gerezd zúzott fokhagymát egy kis zsíron párolni kezdtem, hozzáadtam a felaprított sárgarépát, petrezselyemgyökeret, s majdnem puhára pároltam. majd rádobtam két marék megmosott szegfűgombát. Sóval, borssal ízesítettem. Egy kis idő után (Nem sütöttem zsírjára, hogy megmaradjon a gomba leve is a levesben) hozzáadtam egy liter vizet. Felforraltam, s lassú tűzön főztem kb. negyed órát. Tejföllel és vágott petrezselyemzölddel tálaltam.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése