Oldalak

2010. április 8., csütörtök

Medvehagymás palacsinta


















A tavasz első két hónapja a medvehagyma szezonja. számtalan felhasználási módja közül ez nagyon gyorsan elkészíthető finom fogás.

A medvehagymát összevágtam, (kicsit sűrűbb) palacsintatésztába kevertem.

Medvehagymás krémsajttal kentem meg, úgy hajtottam négybe. Egy kis tejföllel díszítettem.

A palacsintaféléket tésztanapra ajánlom. Van bennük ugyan tojás, és ebben kémsajt is, ami a húsnap ételi köz illik, de nem patikamérlegen mérjük az összetevőket. Az étel jellege dönt. Meg az a fontos, hogy ne fosszuk meg magunkat végérvényesen olyan ételektől, melyeket szeretünk. Ha apró változtatásokkal jobbá tesszük, az jó ötlet. Itt például a medvehagyma az a jobbá tevő összetevő. :) Úgy egyébként meg a tésztanap az a nap, amikor azokat az ételeket is megehetjük, melytől mindenféle diéták nagy dörgedelemmel eltiltanak. Ahogy haladunk azon az úton, hogy figyelünk a testünk szavára, úgyis egyre kevésbé kívánjuk majd azokat az ételeket, melyek nem jók nekünk. Csak meg kell tanulni ezt a halk hangot meghallani.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése